Jabra Engage 40, Inline Link, USB C/A, MS Mono

4093-413-269

Med Engage 40 blir samtalen tydliga och kunderna får en bättre upplevelse, tack vare den innovativa Engage+-mjukvara. Gör interaktioner meningsfulla och effektiva med samtalsinsikter i realtid. Detta headset har utformats att vara lätt, men robust. Bekvämt men elegant. Bära det hela dagen utan att det känns. Och med ett intelligent mikrofonsystem som gör ljudet tydligare än någonsin tidigare finns det inget bättre headset som hjälper dig att göra varje kund till den mest nöjda kund hittills.

  • Agera i realtid
  • Dubbel mic, dubbel kvalitet
  • En bekväm säljare är en glad säljare
  • Byggd för att hålla
  • Bra ljudupplevelse
  • Hörselskydd
  • Den personliga röst-assistent
  • Inbyggd kontrollenhet
  • Stöd för flera plattformar
  • Busylight signal

Agera i realtid
Ett mjukvarusystem som kan analysera konversationer medan de pågår? Upptäck Engage 40 med innovativ Engage+ mjukvara, framtidens headset för kontaktcenter.
Dubbel mic, dubbel kvalitet
Ljudkvalitet gör att ett samtal bär eller brister. Jabra utformade Engage 40 med två mikrofoner: en för att ta bort bakgrundsljud en gång för alla, och en som försäkrar att din röst är skarp vilket ger högkvalitativa tal-till-text-funktioner. Kombinerat med intuitiv Engage+ mjukvara gör, den innovativa mikrofonteknologi att samtalstiderna minskar över alla plattformar.
En bekväm säljare är en glad säljare
En obekväm säljare resulterar i ett stelt samtal, så Jabra har designat Engage 40 att vara så bekväm att du knappt märker av den. Är den superlätt och böjda kuddar ger en bekväm passform. Jabra har även lagt till ett labyrintmönstret på öronkåporna. Det är baserat på studier med riktiga användare, designad specifikt för att underlätta trycket på öronen vilket gör att du kan känna dig avslappnad och fokuserad på kundernas behov.
Byggd för att hålla
Slarvigt avtagna efter en lång dag, skickade från skrivbord till skrivbord, nedslängda i en väska - livet för ett headset på ett kontaktcenter kan vara tufft. Grundligt testad, Enagage 40 är utformad för att klara tuffa förhållanden och daglig användning.
Bra ljudupplevelse
Med avancerade högtalare och innovativa och ljudisolerande hörkåpor som passar perfekt, aldrig missa viktig information under ett samtal. Med Engage 40s särskilt utformade högtalare, optimerade för klarhet i tal försvinner frustrationer och samtal blir mer effektiva. BalancedVoice ger kristallklar ljudkvalitet till varje samtal och försäkrar att inkommande samtal är skarpa och tydliga.
Hörselskydd
Det är filosofin bakom revolutionär och professional hörselskydd inbyggd i Engage 40. Med Jabra SafeTone, fokusera på samtalen, trygg i vetskapen att din hörsel är skyddad.
Den personliga röst-assistent
Hör kunderna tydligt och optimera dynamiken i varje samtal. Engage 40 använder en unik algoritm för signalbehandling, BalancedVoice, för att förhindra att du höjer samtalsvolymen och försäkra att du är redo för samtal hela dagen. Slappna av, undvik samtalsutmatthet, och fokusera på kunderna.
Inbyggd kontrollenhet
Med Engage 40, styra allt med endast dina fingrar. Svara, tysta och kontrollera samtalsvolymen med endast några klick.
Stöd för flera plattformar
Att få kontakt med kunderna är hur lätt som helst med Engage 40. Detta headset är helt kompatibelt med alla ledande kontaktcenter- och Unified Communications-plattformar (UC). Håll dig nära, behåll kontrollen, håll dig uppkopplad.
Busylight signal
Visa att du inte har tid att snacka med hjälp av ett rött ljus som lyser automatiskt när du är upptagen i ett samtal, fokusera på kunder och ge dina kollegor ett klart tecken, när du är redo.
Jabra
4093-413-269
5706991034103
Produkten lades till i jämföraren.